47. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu

cycling tour of Turkey
47. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turunu izlemek için bu sene başlangıç noktasını seçmek yerine biraz daha ilerilere gittim ve Galata Köprüsünün Karaköy bacağına yakın bir noktada beklemeye başladım. Geçen yıl ki gibi yarışmacıların tek tek çıkmasını beklerken karşımda önce saatti gösteren bir Land ve devamında kameralı motorlar, gök yüzünde çekim helikopteri, bisikletler sürüsü ve devamında bisikletleri taşıyan servis araçları ve ambulans buldum. Buradaki geçişten sonra iskeleden vapura binip haydarpaşaya geçip trenle erenköye ulaştım ve buradan Bağdat Caddesine inip bisikletleri tekrar yakaladım. Son tur içinse sahile, bitiş noktasına indim ve ödül töreninin yapılacağı alanda yerimi aldım. Andrea Guardini' niye birinciliği getiren sprinti ve bitiş noktasından geçişini göremedim ama ödül törenini rahat izleme fırsatı buldum. Ayrıca Cumhurbaşkanı Sayın Abdullah Gül'ün de aracından önümde inmesi çok güzel oldu. Şimdi aşağıda birkaç fotoğraf ve döküman paylaşıyorum.



Serkan Can Serkan Can Serkan Can Serkan Can Serkan Can Serkan Can Serkan Can Serkan Can Serkan Can Serkan Can Serkan Can Serkan Can

Tur hakkında detaylı bilgiler ve diğer etaplar için : www.tourofturkey.org

Yorumlar