Bloguna neden bu ismi verdin?

Sevgili Hakan abim tarafından işaretlenmişim, bende zincire bi halka olayım dedim :)


Bloguna neden bu ismi verdin?

İlk blog' u oluşturduğumda, sadece kendim, bikaç yakın çevrem ve etrafımda dönen dünya hakkında ara-ara bişeyler atıp tutmak niyetindeydim tabi fotoğraflarla :) o yüzden bu ismi verdim. Sonra-sonra aslında bu ismin değişmesi gerektiğine karar verdim ama değiştirmedimde ama üzerine çok düşünmemiş olsamda hala değiştirme niyeti gütmekteyim. :)

Bloguna yazarken star tribiyle olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?
Fotoğraf :)

Yazma zamanlarım fotoğraf çektiğim zamanlarım oluyor hep. Klavyeyi önüme alana kadar aklımda yazacağım şeyi tasarlamış oluyorum ama yazmaya başladığımda düşündüğümde yazdığım hep farklı oluyor zaten o yüzden üzerine pek düşmüyorum.


En son satın aldığın garip şey nedir?
Sanırım "Bedava Gergedan."

Şeker gibi olduğun anlar?
Ben kendimce her an şeker gibiyim. :) Sizce ?

Arkadaşım, artık sormayın dediğin şeyler?
Sorulan sorulara cevap vermeyi seviyorum galiba

Aynaya bakınca gördüğün?
Eskiden daha çok sevdiğim biri.

Kendini okutan blog dediğin?
Fotoğraf hakkında teknik bilgiler barındıran ve kişisel bloglar.

Bu blog sahibi-sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?
Her an heryerde daha çok iş icabı kamu kurum ve kuruluşlarında, bazen trafikte kırmızı ışıkta hemen solunuzda, bazen çekildiğiniz yada çektirdiğiniz bir fotoğraf karesinde yada en kolayı ofiste....

Bir halka teklifi :)

Gözetmen
Gezegen Postası
Ihlamur Ağacı



Yorumlar