PhotoPlus (-)

PhotoPlus fuarını son gününde gezme fırsatı buldum. Ama hayal kırıklığıyla döndüm. Yine bir fotoğraf fuarı ve yine yanlış zaman. Fuar alanına gittiğimde kalabalığı görünce heycanlandım ama ilerledikçe gördüm ki kalabalık PhotoPlus değil Motoshow fuarının yapıldığı salonun kalabalığıymış... PhotoPlus fuarının yapıldığı 9. Salona doğru hızlı hızlı gittim ama sanırım stand görevlilerinden sonra ilk gelenlerden biriydim ki bir süre girişte beklemem gerekti. İçeri girdiğimde ise ilk önce 1.PhotoPlus Fotoğraf Yarışmasında derece alan fotoğrafları izledim ve saat 10.50 civarında Pamukkale salonunda FotoTrek tarafından verilecek gece fotoğrafçılığı eğitimine katılmak üzere salona gittim. O da ayrı bir hüsranla sonuçlandı zaten. Yani PhotoPlus' ın notu hızlı bir düşüşteydi çünkü eğitimi verecek olan kişinin gezi gibi bir şeyden sebepli Bursa' da olduğu ve katılamayacağı söylendi. Yinede bir slayt gösterisinden sonra fotoğraf üzerine çeşitli sohbetler yaptık tabi. Eğitim bittikten sonra çıktım ve fuar salonunda dolaşmaya başladım ama aradığımı bulamadım. Amatör Fotoğrafçılara değilde daha çok Stüdyo Fotoğrafçılarına yönelikti. Her köşede stüdüdyo aksesuarları vardı. Ayrıca albüm ve çerçevecilerde bol mikatardaydı...
Aldığım tiyolara göre ise yaklaşık 20 gün sonra ki Photo & Digital Fuarında kampanyalar, dijital makine satışları, aksesuar satışları olacakmış... Bende öyle umuyorum. PhotoPlus' dan memnun kalmasamda ilk kez yapılışına mahsuben tekrarını bekliyorum ama şimdilik umudum Photo & Digital Fuarı.

Yorumlar