Bu Blog Geçici Olarak Servis Dışı...

Herkese Selamlar;

Blog'umu devamlı takip edenler, arasıra gelip bakanlar, belkide sadece herhangi bir arama motoruna yazılan bir kelime sonucu buraya tesadüfen ulaşanlar...

Eylül ayında yaptığım askerlik başvurumun kabulüyle bugün gidip Fatih Askerlik Şubesinden evraklarımı aldım ve 21 Kasım 2007 tarihinden itibaren askerlik görevimin acemilik süresini geçireceğim 5. Jandarma Er Eğitim Tabur Komutanlığı Gölpazarı / Bilecik'de olacağım ve dolayısıylada uzun bir süre blogla ilgilenemeyeceğim ama ilk fırsatta birşeyler karalayacağım...

Sağlıcakla kalın, hoşçakalın...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Bugun 21 Kasım ve sana şimdiden tez tezkereler! İyi bir askerlik geçirmen dilegi ile...
duyuşen... dedi ki…
hayırlı tezkereler....
Serkan Can dedi ki…
teşekkür ederim duyuşen.

tekirdağdasın sanırım blog unu çok beğendim devamlılığını dilerim.
bende şuan Kırklareli'nde askerlik yapıyorum tekirdağ gerçekten çok güzel kuzenim orada yaşadığından ve marmara adasına giderken barbaros limanını kullandığımdan azda olsa gezme fırsatı bulmuştum. Tekrar teşekkür ederim. hoşçakalın..