JAlbum - Web Foto Albüm

JAlbum

Sizlere ücretsiz bir Web Foto Albüm hazırlama programı olan JAlbum'den bahsetmek istiyorum. Kullanımı gayet basit ve Türkçe dil seçeneğide bulunuyor. Ben şu sıralar JAlbum aracılığı ile bir albüm hazırlıyorum, kullanımı gayet basit.

İlk yapmanız gereken şey sadece www.jalbum.net adresine girip siteye üye olmak. Daha sonra ise hemen sitenin üst bölümünde bulunan Download linkine tıklayarak programı indirmelisiniz. Program içerisinde çok sayıda template-skin bulunduruyor ama dersenizki bunlar bana yetmez yada zevkime uygun değil, ozamanda yapmanız gereken şey programın üzerinde bulunan "More Skin" linkine tıklamak yada yine www.jalbum.net adresini ziyaret etmek. Düzenli ve güzel bir görünüme sahip bir web albüm oluşturmak için kolay bir yol, bence denemelisiniz...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
ya kardes ben ben guzlece slaytlarımı yaptım ftp den frame seklınde yukledım buraya kadar sorun yok fakat slaytlar acılmıyor get flash dıyo sorun nedır acaba

turgutturac@hotmail.com