Magic Photo Editor 3.75

Magic Photo Editor 3.75'den bahsetmek istedim biraz. Elime yeni geçen bir program ve amatör görüntüsüne karşılık olarak gayet iyi sonuçlar elde edilebilmesine olanak sağlayan programın içerisinde çeşit çeşit frame ler ve bir çok mask bulunmakta.Eğer fotoğraflarınızdan güzel görüntüler elde etmek isterseniz denemenizi tavsiye ederim..Ben yukarıda ufak bi deneme yaptım.


Programı İndirin : Magic_Photo_Editor_v3.7
Ayrıca daha fazlası için : www.dturk.com
Arka Plan Fotoğrafı : Serhat Kızılaslan

Yorumlar

Adsız dedi ki…
iyi güzel bende deneyeceğim teşekkürler....
Serkan Can dedi ki…
Rica ederim, iyi denemeler...
Adsız dedi ki…
ya bu programa çok ihtiyacım var acaip lazım bana ama serial istio bi türlü yapamıyorum vana yardımcı olurmusun scream_of_quietness mutlaka mail at bana lütfen çok sevinirim