SLR Makineyle Tanışma !

Canon EOS 400 D



6 Aydır bugünü bekliyodum, dediğim gün dün oldu ve sonunda ilk SLR tecrübem olacak olan Canon EOS 400 D Dijital SLR Fotoğraf makinemi aldım.

Geçtiğimiz haftasonu Cumartesi günü sabah erkenden volkan abimle birlikte sirkeciye gittik bikaç yer gezdik ve bi piyasa araştırması yaptık.Enson volkan abimin daha önceden tanıdığı, Hayyam Pasajında BABATAŞ FOTOĞRAFÇILIK LTD.ŞTİ.(Girişte hemen karşınızdaki ilk dükkan) 'ye uğradık ve en iyi bilgi ve fiyatı buradan aldık ve kararımı ben o onda vermiştim zaten...

Dün akşamda Sirkeci de Volkan abimle buluşup Babataş Fotoğrafçılık Ltd.Şti.'ye gittik ve aldık makineyi yanındada card reader + 1 ad.filtre + Taşıma çantasınıda hediye ettiler (tabi ben bu işe çok sevindim :D ) artık 6 aydır süre gelen hayalime kavuştum :D çekimlere başlamam lazım hemen...

Özel Teşekkürler:

Benimle birlikte kapı kapı dolaşıp yardımcı olan VOLKAN UYGUN
ve
Yardımlarından dolayı Babataş Fotoğrafçılık Ltd.Şti. 'den ŞENER BABATAŞ'a
Teşekkür ederim.

Yorumlar