Chuqur Halı Sahada

Herşey bir akşam ethemlerde rakı içerken başlamıştı :) .O kafayla haftasonu chuqur üyeleriyle maç yapma kararı aldık ve hemen ertesi gün forumda bu durumu bi başlık halinde duyurduk ama gün yer ve saat daha belli değildi yani tam bir belirsizliğin ortasına kuruldu fikir nys fazla uzatmadan bu kısmı geçelim.Ethemle cuma akşamı gidip saha ayrlıycaktık ama olmadı ben yanlız gittim ve cumartesi akşamı saat 18:00 - 19:00 'a sahayı ayarladım. Kaç kişi oynicaksınız dediler 6 şar kişi fln dedim dediler 7 den aşağısı kurtarmaz saha büyük, biz 4 er kişi oynadık :) maçın kurallarıda güzeldi

  • Kaleci yok
  • Ceza sahasında herkes elle oynayabilir
  • Uzaktan şut çekmek yasak

  • maça geç başladık biraz arkadaşlar trafiğe takılınca tabi biz bi süre sahanın içinde paslaşmak zorunda kaldık beklerken.Bu arada bi olayda sitenin üyelerinden tuanam ı esenler'e getirme çabalarıydı, baya zor oldu ama serhat sonunda gitti ve buldu tabi sinemin yolda çektiklerini dinlemek ayrı bi komedi zaten taksi ve otobüs şoförleriyle geçen diyologları kayda değermiş aslında.Nys maçı chuqur daki isimlerle saymak gerekirse killers-darqelf-duyarganç - Schizophrenic (serkan - serhat - ali - ender) den oluşan takım yani biz kazandık,maç baklavasınaydı aslında ama baklava gören olmadı tabi.maçtan sora arabalara atladık ve carrefour a gittik karting yapmaya.Burdada herşey çok güzel ve eğlenceli geçti ,burda fotoğraf çekme görevini ben devraldım bu arada sinemle ender alışveriş yapmak için gittiler.Alış veriş yaptıktan sora olayı abarttık yine ve bizim kulübenin yolunu tuttuk hep birlikte mangalımızı yaktık yedik içtik ama herşeyden çok güldük.Tabi sinem bu gülme kısmını göremediği için sinir oluyo orası ayrı bi konu :) ....Sonuç olarak gerçekten güzel bi haftasonu geçirdik ve çektiğimiz fotoğraflarıda sizlerle paylaşıyorum işte hadi bakalım bakıp bakıp iç geçirin ortama katılan bir,katılmayan onkere pişman :-)

    Fotoğraflar için Tıklayın...
    www.chuqur.com

    Yorumlar